سطح کراتینین من 2.0 است چگونه می توانم بازگشت به محدوده عادی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سطح کراتینین من 2.0 است چگونه می توانم بازگشت به محدوده عادی

سطح کراتینین به عنوان یکی از مهم ترین شاخص های بیماری های کلیوی است اتصال از نزدیک با این بیماری است. با توجه به ارزش آن، بیماری مزمن کلیه را می توان به پنج مرحله تقسیم شده است. کراتینین 2.0 در مرز مرحله 2 است و 3. آیا می توان آن را معکوس؟ چگونه می توانید آن را به عقب بر گردیم به محدوده طبیعی؟

بر اساس آخرین تحقیقات، سطح کراتینین 2.0 می تواند معکوس شود، اما تنها اگر شما می توانید آن را زودتر پیدا کنید و درمان را در زمان، در عین حال، شما همچنین باید یک رژیم غذایی مناسب نگه دارید.

اگر می خواهید پیدا بیماری خود را قبل از آن، شما نیاز به توجه به زندگی روزمره خود را. هنگامی که چیزی اشتباه وجود دارد، شما نیاز به تنظیم به موقع بنابراین برای جلوگیری از بیماری شما را بدتر می رود.

همانطور که برای رژیم غذایی مناسب، آن را به عنوان به عنوان درمان برای بیمار بیماری های کلیوی مهم است. است که برای همه شناخته شده، یک رژیم غذایی خوب می تواند اثر درمانی را افزایش دهد اما یک رژیم غذایی بد ممکن است بیماری شما را بدتر کند. بنابراین انجام ایجاد یک طرح رژیم غذایی با کمک متخصص تغذیه یا دکتر خود، آن را برای درمان بیماری خود کمک خواهد کرد.

یکی از آخرین اما نه کم یک روش درمان است، حتی اگر شما یک برنامه رژیم غذایی خوب است اما بدون درمان مناسب، بیماری خود را نیز نمی توان درمان کرد. همانطور که همه ما چینی گیاهان دارویی پزشکی به عنوان یک راه جدید برای درمان بیماری کلیه می تواند سطح کراتینین بالا به طور طبیعی کاهش می دانم. اما پزشکان نیز نیاز به ایجاد طرح درمان با توجه به وضعیت بیمار، همه روش های درمانی مناسب برای تمام بیماری می باشد.

در یک کلام، کراتینین 2.0 را می توان کاهش داد، حتی می توانید به محدوده طبیعی با درمان به موقع و مناسب دریافت کنید. اگر شما هر گونه کمک در سطح کراتینین بالا پایین نیاز و یا می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد نحوه درمان، شما می توانید به ما ایمیل. ایمیل ما: کلیه kidney-support@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: سطح کراتینین 2 , 0، کراتینین، آیا می توانم سطح کراتینین بالا بازگشت به حالت عادی ,
:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: